Tvrtka Metro Hrvatska svečano je u utorak otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23, nedaleko od nekadašnjeg centra. Riječ je o velikoj investiciji ove tvrtke, koja je novi centar uredila na znatno većem zemljištu, što je omogućilo proširenje kapaciteta i modernizaciju. Prodajni dio centra veći je za 60% u odnosu na donedavni, što omogućuje još širi asortiman proizvoda, povećanje dostavnih kapaciteta te prostor za unaprjeđenje skladišnih i logističkih operacija. Metro u Puli prostire se na 15.000 kvadrata, a sam centar ima 5.000 kvadrata, od čega 1600 otpada na prodajni dio. Ostatak čini veliki skladišni dio, ali i dio s komorama za meso, ribu, smrznute i mliječne proizvode, povrće i voće.
Metro je posebno ponosan na činjenicu da na odjelu ribe ima čak 120 vrsta svježe ribe i morskih plodova, a kada govorimo o odjelu mesa, mogu zadovoljiti potrebe fine dining restorana i restorana s Michelinovim zvjezdicama.
Tomislav Smolčec, član uprave Metroa Hrvatska i izvršni direktor operacija, kaže da je Metro otvorenjem trgovine u Puli otvorio novu eru.
- Danas postoji neraskidiva veza između ugostitelja Pule i Metroa. Upravo to kao i neraskidiva veza između ugostitelja, kupaca i naših djelatnika dovela je do toga da Metro odluči investirati u novi centar u Puli. Ovaj centar je želja tržišta da Metro ponudi Istri iste one usluge i proizvode za ugostitelje koje nudi i drugima u Hrvatskoj. Prodajni prostor od 5 tisuća kvadratnih metara, od kojega se veći dio ne vidi jer otpada na dostavni dio, omogućit će da Metro u Istri počne raditi one stvari koje je dosad radio iz Rijeke. Htjeli smo biti još bliži tržištu i da na još bolji način počnemo snabdijevati ugostitelje koji već godinama čekaju ovakav centar, kazao je Smolčec.
Ovo je puno više od otvaranja novog centra - ovo je početak novog poglavlja, mjesto gdje se susreću kvaliteta, inovacija i partnerstvo, poručila je direktorica pulskog centra Mirela Mirković.
- Metro centar u Puli osmišljen je s ciljem da postane više od trgovine – mi smo tu kao partneri da našim kupcima pružili podršku koju trebaju i zaslužuju. Zajedno otvaramo novo poglavlje, a naše obećanje ostaje isto: biti pouzdani partner, pružati inspiraciju i podršku na putu naših kupaca prema uspjehu, kazala je pred broj im gostima, ugostiteljima te poslovnim partnerima, direktorica centra.
Ezio Pinzan, pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, šumarstvo, lovstvo, ribarstvo i vodno gospodarstvo istaknuo je da će novi centar povećati konkurentnost u najvećem istarskom gradu i stvoriti nova radna mjesta.
- Vaš doprinos ne samo da čini Metro jednim od lidera na tržištu, već i važnim akterom u stvaranju novih poslovnih prilika, te doprinosi daljnjem razvoju Hrvatske na gospodarskoj i društvenoj razini. Kroz ovu poslovnicu, Metro će još više biti na raspolaganju svima koji u svakodnevnom poslovanju traže pouzdane i kvalitetne partnere, kazao je Pinzan.
Otvorenje novog veleprodajnog Metro centra velika je stvar za Pulu, dodao je pak Bruno Cergnul, zamjenik gradonačelnika Grada Pule.
- Našem gradu su potrebni ovakvi centri, a posebno oni koji, poput ovog, pružaju vrhunske proizvode, usluge i podršku prema sve značajnijem segmentu turističkog gospodarstva. U Puli su stvoreni uvjeti kako bi se pozicionirali i u kvalitetnijoj ponudi, u objektima višeg stupnja kategorizacije. I ovaj centar kojeg danas otvaramo sigurno će tome dati veliki doprinos, izjavio je Cergnul.
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje oko 25 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....