Kad bismo morali sažeti našu priču u jednu rečenicu, rekli bismo da je to priča o neprekidnom rastu, inovacijama i partnerstvu što traje više od dva desetljeća. METRO Hrvatska danas je sinonim za uspjeh u HoReCa sektoru, ali iza svakog postignuća stoji priča puna izazova, timske suradnje i zajedničkog truda. Od skromnih početaka 2001. godine s jednim veleprodajnim centrom, izrasli smo u mrežu od deset centara diljem Hrvatske, zadovoljavajući četvrtinu potreba HoReCa tržišta. Svaki korak našeg puta bio je vođen istim ciljem - pomoći našim partnerima u napretku i stvaranju izvrsnosti. Ovo je priča o tome kako smo zajednički s našim kupcima postali više od trgovca - postali smo oslonac za rast i razvoj.
Treću godinu zaredom ostvarili smo dvoznamenkasti postotak rasta, a unutar METRO grupe ovu godinu zaključujemo među top tri zemlje prema rastu prodaje, ali i po premašivanju zacrtanog plana. Imamo li “tajni recept” za ovakve rezultate? Naravno! Naša snaga proizlazi iz načina na koji povezujemo elemente, iz toga kako su naši poslovni procesi povezani te kako jednostavno i brzo radimo zajedno za jasan cilj - da našim kupcima i cijelom HoReCa sektoru omogućimo napredak.
Dobro znamo da ono što nas je dovelo ovamo neće biti dovoljno da nas povede naprijed dok se suočavamo s izazovima nadolazeće godine. No, mi smo spremni - uložili smo u infrastrukturu i unaprijedili naše procese. Imamo brojne planove i sCore strategiju kojima je cilj daljnje poboljšanje naših usluga te jačanje zadovoljstva kupaca. Želimo i dalje biti predvodnici u poslovanju koje ne samo da nikada ne zanemaruje zajednicu u kojoj posluje nego aktivno doprinosi njezinu razvoju.
Neovisno o tome govorimo li o poduzetnicima u HoReCa sektoru ili malim trgovcima, svoje kupce smatramo ponajprije partnerima. U skladu s time, naša se strategija temelji na neprekidnom širenju ponude, jačanju kvalitete i razvoju usluga, čime se prilagođavamo njihovim potrebama i olakšavamo im svakodnevno poslovanje. METRO ulaže u razvoj svojih ljudi, osnažujući ih novim znanjima i vještinama kako bi, vođeni svojom predanošću i bliskošću s kupcima, pružali drugu dimenziju poslovne suradnje.
Ponosni smo na svoju suradnju s udrugom JRE, a ukupnom podizanju ljestvice hrvatske gastronomije pridonijeli smo i našim projektima kao što su METRO Junior Top Chef, METRO Extra događajima uoči i poslije sezone, nagradom Dobar Tech, koji je osvojio splitski restoran Zora bila kao najbolji digitalni restoran, te podrškom koju pružamo adventskim manifestacijama diljem Hrvatske.
Naime, turizam je iznimno važna grana hrvatskoga gospodarstva, pa iako je fokus našeg poslovanja na HoReCa sektoru, pri tome ne zaboravljamo ni ostale. Pratimo transformaciju naših kupaca i kontinuirano se prilagođavamo njihovim potrebama i zahtjevima. Diverzificiranost i širina asortimana, uz stalnu posvećenost kvaliteti, jedna je od naših najvećih snaga. Neprestano razvijamo uslugu dostave za ugostitelje kojom im nastojimo olakšati svakodnevno poslovanje, a oni se mogu pouzdati u našu uslugu dostave koja jamči da će traženi proizvodi točno na vrijeme stići tamo gdje je potrebno. Osim toga, svakom našem kupcu dodijelili smo prodajnog predstavnika s kojim se može savjetovati o svim pitanjima koja mu se nametnu, čime im nastojimo dodatno uštedjeti na vremenu i troškovima.
Predani smo digitalizaciji i digitalnoj tranziciji naših kupaca te iznimno aktivno djelujemo u dva smjera. Ponajprije, tu su alati koji im omogućavaju lakšu komunikaciju s nama - pregled kataloga, naručivanje, dogovaranje dostave, kreiranje liste za kupnju i digitalni račun. Drugi važan fokus djelovanja je neprestano širenje digitalnih rješenja i alata kako bismo kupcima omogućili da privuku više gostiju te da lakše upravljaju narudžbama, zaposlenicima i zalihama, a sve s ciljem bolje analize poslovanja i fokusiranja na ono najvažnije - pružanje nezaboravnog iskustva gostima.
Jedan je od strateških fokusa tvrtke METRO i suradnja s lokalnim proizvođačima. Upravo stoga METRO je u suradnji s vrhunskim chefovima pokrenuo inicijativu “Stvoren za hrvatski meni” koja povezuje ugostitelje s lokalnim proizvođačima te potiče njihovu interakciju i razvoj novih proizvoda. Inicijativa je rezultat je porasta potražnje u segmentu svježih namirnica, što pokazuje da su ugostiteljima svježina i kvaliteta namirnica izuzetno važne, a mi im izlazimo ususret suradnjom s domaćim proizvođačima i namirnicama iz lokalnih izvora.
Uz to, METRO ima osam strateških vlastitih robnih marki s gotovo 3300 različitih artikala u svim kategorijama. Fokusiramo se na naše vodeće brendove: METRO Chef, METRO Professional i METRO Premium, proizvode vrhunske kvalitete koji su u potpunosti prilagođeni profesionalnim potrebama naših HoReCa kupaca.
Uza sve navedeno, nedavno smo i u Hrvatskoj predstavili našu globalnu Strategiju smanjenja otpada od hrane, s ambicioznim ciljem - da se do 2025. godine prepolovi otpad od hrane nastao u našem poslovanju. Naime, u tvrtki METRO vjerujemo da je borba protiv otpada od hrane velika odgovornost cjelokupne zajednice, a naša se strategija temelji na tri stupa: transparentnosti, inovacijama i partnerstvu s krajnjim ciljem pronalaska ravnoteže između dostupnosti proizvoda i minimiziranja otpada, što zahtijeva pažljivo planiranje i suradnju u cijelom lancu opskrbe.Pratimo potrebe tržišta i prilagođavamo im se, stoga je i naša strategija rasta sCore odraz želje da u nadolazećim godinama povećamo vrijednost koju nudimo našim kupcima, ubrzamo tempo rasta i učvrstimo poziciju vodećeg veletrgovca hranom. Stavljanje veleprodajnog fokusa na profesionalne kupce, razvoj novih poslova te značajno širenje poslovnog modela prodaje putem više kanala temelji su na kojima rastemo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....