Netflix, najveća platforma za streamanje serija i filmova, će omogućiti svojim gledateljima da sami odaberu kraj omiljene TV emisije, piše Bloomberg.
Tako bi otišli korak dalje u stvaranju interaktivne televizije. Kalifornijska tvrtka radi na specijalima koji bi korisnicima omogućili da sami odluče kako žele da se radnja razvija, prenosi Reuters navode iz Bloomberga koje su otkrili ljudi upoznati s ovim biznisom.
Već ranije je Netflix objavio animirani film “Puss in Book” gdje gledatelji mogu odabrati alternativni završetak istog programa. I HBO se okušao u ovakvom obliku interaktivne televizije, u seriji "Mosiac", no Netflix želi da postane uobičajeno.
Nagađa se da će prva takva epizoda biti upravo nova sezona megapopularne Netflixove serije “Black Mirror”, koja bi trebala biti objavljena krajem godine. No, navode još uvijek nije komentirao sam Netflix.
Inače, prihodi Netflixa dosegnuli su u drugom tromjesečju ove godine 3,9 milijardi dolara, 40 posto više nego godinu dana prije, no cijena dionice te kompanije potonula je više od 10 posto zbog slabijeg rasta novih pretplatnika nego što se očekivalo. Već neko vrijeme su u potrazi za novim poslovnim modelom, spominjali su i reklame u pauzama što se korisnicima nikako nije svidjelo.
Prema poslovnom izvješću te kompanije, koja nudi televizijski i filmski program na internetu, čista dobit dosegnula je u proteklom tromjesečju 384 milijuna dolara, što je gotovo šest puta više nego u istom lanjskom razdoblju. Nedavno je medijima odjeknula i informacija da najveći streaming servis na svijetu testira promotivne videe u pauzama između epizoda, što je razbjesnilo korisnike.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....