
Meghan Markle je u utorak objavila da njezin brend American Riviera Orchard mijenja naziv u As Ever, a zbog toga bi se mogla suočiti s velikim problemom. Njezin brend je promijenio i logo na kojem se sada nalaze palma i dva kolibrića. Brojni nagađaju da je na taj način odala počast svom suprugu, princu Harryju, te njihovom domu u Montecitu.
Inače, u njihovom vrtu nalazi se nekoliko palmi, a princ Harry je ranije otkrio kako mu je kolibrić ušao u sobu odmah nakon smrti kraljice Elizabete II., njegove bake.
Iako brojni nagađaju koje je značenje novog loga brenda, Meghan zbog istog prijeti tužba. Kako prenose španjolski mediji, grad Porreres razmatra tužbu jer smatraju da je Markle plagirala grb grada. Na grbu Porreresa se također nalazi palma i dvije ptice, ali je napravljen u narančasto-zelenoj boji. Logo Meghaninog brenda je u tamnosivoj i bijeloj boji.
Unatoč tome, gradonačelnica Francisca Mora istaknula je kako je sličnost između dva grba nevjerojatna te da gradsko vijeće mora odlučiti hoće li podnijeti tužbu. "Ne znam je li posjetila neka agroturistička mjesta i vidjela grb, jer fotografija na njezinoj web stranici izgleda kao da je snimljena na Mallorci", rekla je ona.
PROČITAJTE VIŠE Meghan i Harry odbacili optužbe bivših zaposlenika i poznatog medija
Francisca je objasnila i zašto grad koji broji 5000 stanovnika razmatra podizanje tužbe protiv Markle.
"Ne želimo da se naš grb izokrene jer on pripada isključivo Porreresu. Jedina razlika između njihovog logotipa i našeg grba je ta što njihov prikazuje dva kolibrića, dok su u našem ili lastavice ili golubovi – povjesničari se ne mogu složiti", navela je.
Mora je rekla i da će, ako odluka bude donesena u korist grada, zatražiti od Markle da ukloni logo sa svoje web stranice.
Meghan je novo ime brenda otkrila nekoliko tjedana prije premijere njezine emisije "With Love, Meghan" koja će se emitirati na Netflixu. Njezin potez rebrendiranja American Riviera Orcharda naišao je na kritike od strane stručnjaka za odnose s javnošću.
"Nedavno pokretanje s jednim imenom, a zatim njegovo mijenjanje prije nego što je stvarno steklo pažnju, postavlja pitanja o početnoj strategiji i istraživanju, ali i o dugoročnoj igri. Za mene, to sugerira nedostatak jasnoće u vezi s identitetom brenda, ali također, je li to traženje pažnje prije lansiranja jer se ove promjene stalno događaju i postaje li pomalo navika?", rekla je Natalie Trice. Dodala je i da kod kreiranja brenda nije nužno dati samo ime nego i izgraditi povjerenje s korisnicima te da je do promjene možda došlo zbog pritužbi za pravo na ime.
PROČITAJTE VIŠE Moćna organizacija obrušila se na princa Harryja zbog droga
Osim problema u stvaranju lifestyle brenda, Meghan se suočava s optužbama bivših zaposlenika za maltretiranje. Neki su rekli da im je nakon rada s njom bila potrebna terapija, a neki su tvrdili da su izostajali s posla koliko god su mogli samo kako bi izbjegli Markle te nakon tih pauza od posla dali otkaz.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....