VELIKA ŠKRTICA

Godina je 2025. i debelo smo zagazili u 21. stoljeće, a u HŽ-u i dalje njeguju praksu iz pretpotopnog vremena

Inspektor je otkrio kako zaposlenici HŽ Infrastrukture imaju interni običaj uopće ne najavljivati kašnjenje vlakova

Arhivska fotografija 

 Marko Todorov/cropix/Cropix

Iako smo već duboko zagazili u 21. stoljeće, u HŽ Infrastrukturi i dalje njeguju običaje iz nekih prastarih vremena, pa im je tako HAKOM-ov inspektor i posebnim rješenjem izdao nalog da napokon počnu poštivati prava putnika. Naime, otkrio je kako tvrtka u Požegi i Križevcima putnike i dalje ne informira o kašnjenjimu vlakova, a događaju se i situacije da pojedini zaposlenici uopće nemaju informacije o kašnjenju nekog vlaka te da ih putnici moraju ići tražiti u prometni ured.

Osim toga, inspektor je otkrio kako zaposlenici HŽ Infrastrukture imaju interni običaj uopće ne najavljivati kašnjenje vlakova u trajanju od desetak minuta, kao i da na pojedinim kolodvorima ne rade ekrani, odnosno ne prikazuju potrebne informacije za putnike.

Iz HŽ Infrastrukture odgovorili su HAKOM-u da su zaposlenicima na radnome mjestu "prometnik vlakova" na kolodvorima Požega i Križevci izdali upozorenja i dali naloge za pravilan rad te dodali kako su isključili iz rada ekrane na kolodvoru koji su u testnoj fazi te da će ih opet uključiti kad budu u ispravnom stanju.

PROČITAJTE VIŠE U omiljenoj slastičarnici zagrebačke zlatne mladeži cijene divljaju kao na burzi. Cola ide i do 8 €, a za kavu ni ne pitajte

HŽ Infrastruktura ove nepravilnosti u poštivanju prava putnika mora otkloniti u roku od deset dana od izdavanja rješenja, no nije navedeno slijedi li i kakva kazna ako se to ne dogodi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. siječanj 2025 09:43