Iako smo već duboko zagazili u 21. stoljeće, u HŽ Infrastrukturi i dalje njeguju običaje iz nekih prastarih vremena, pa im je tako HAKOM-ov inspektor i posebnim rješenjem izdao nalog da napokon počnu poštivati prava putnika. Naime, otkrio je kako tvrtka u Požegi i Križevcima putnike i dalje ne informira o kašnjenjimu vlakova, a događaju se i situacije da pojedini zaposlenici uopće nemaju informacije o kašnjenju nekog vlaka te da ih putnici moraju ići tražiti u prometni ured.
Osim toga, inspektor je otkrio kako zaposlenici HŽ Infrastrukture imaju interni običaj uopće ne najavljivati kašnjenje vlakova u trajanju od desetak minuta, kao i da na pojedinim kolodvorima ne rade ekrani, odnosno ne prikazuju potrebne informacije za putnike.
Iz HŽ Infrastrukture odgovorili su HAKOM-u da su zaposlenicima na radnome mjestu "prometnik vlakova" na kolodvorima Požega i Križevci izdali upozorenja i dali naloge za pravilan rad te dodali kako su isključili iz rada ekrane na kolodvoru koji su u testnoj fazi te da će ih opet uključiti kad budu u ispravnom stanju.
PROČITAJTE VIŠE U omiljenoj slastičarnici zagrebačke zlatne mladeži cijene divljaju kao na burzi. Cola ide i do 8 €, a za kavu ni ne pitajte
HŽ Infrastruktura ove nepravilnosti u poštivanju prava putnika mora otkloniti u roku od deset dana od izdavanja rješenja, no nije navedeno slijedi li i kakva kazna ako se to ne dogodi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....