ZAGREB - Josip Sapunar, član Uprave HAC-a, zadužen za financije stavio je svoj mandat na raspolaganje, doznali smo neslužbeno od izvora bliskih HAC-u. Iako se nagađalo da će Sapunar biti smijenjen u studenom prošle godine nakon afera i uhićenja bivše uprave, upravo je Sapunar bio jedini član uprave koji je ostao na svojoj poziciji i u HAC je došao na poziv pokojnog premijera Ivice Račana i čelnika HNS-a Radimira Čačića.
Prema izvorima iz HAC-a, Sapunar je svoj mandat dao na raspolaganje nakon uhićenja Nevenke Jurak, vlasnice Fimi- Medije, tvrtke koja je s HAC-om imala brojne ugovore.
Sastanak u Vladi
Upravo je navodno i Sapunar bio jedan od sudionika sastanka u Vladi u proljeće 2007. godine kada je preporučeno državnim tvrtkama i javnim poduzećima poslovanje s Fimi- Medijom. Sam predsjednik Vlade Ivo Sanader na tom je sastanku riječ prepustio Mladenu Barišiću, tadašnjem HDZ-ovu blagajniku i šefu Carine, a Barišić je direktorima javnih poduzeća jednostavno poručio da sve svoje marketinške aktivnosti provode u koordinaciji s tvrtkom njegove prijateljice Nevenke Jurak. Istražiteljima Uskoka ključno je da je nakon tog sastanka Fimi-Media je dobila najunosnije poslove s državnim tvrtkama. Među njima su, osim Hrvatske pošte i ACI-ja, upravo i Hrvatske autoceste, čiji je član uprave, Sapunar, jedan od svjedoka famoznog sastanka. U nastavku istrage on bi mogao biti jedan od svjedoka, koje će ispitati policija i USKOK.
Bivši članuprave Croatia osiguranja Damir Mihanović, također jedan od sudionika sastanka USKOK-ovim je istražiteljima kazao da je jedini od 20 direktora javnih tvrtki odbio naputke Sanadera i Barišića, te je nastavio pružatelje marketinških usluga tražiti putem javnih natječaja. D. Miljuš
Kampanje vrijedne 20 milijuna kuna
ZAGREB - Bojan Dimić, koji je uhićen zajedno s Nevenkom Jurak, istražiteljima USKOK-a priznao je pranje novca za proviziju od 10 posto. Nije poznato je li Dimić u iskazu konkretno naveo HAC kao stranu u spornim fakturama, ali marketinška tvrtka Fimi-Media vlasnice Nevenke Jurak samo s HAC-om je od 2006. godine sklopila poslove ukupne vrijednosti čak 20 milijuna kuna. Fimi Media bila je angažirana i za kampanju za ENC. (D. B.)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....