Svaki dan perete posuđe, a možete li barem jednom u godini odvojiti tek sat vremena za pregled dojki?
 Foto: iStock
Humanitarna akcija

Kupi Čarli i sudjeluj u borbi protiv raka dojke

Tvrtka Labud i udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji "Samo za nju", putem koje kupnjom limitiranog izdanja Čarlija 'Samo za nju' s mirisom šumske jagode donirate 50 lipa za borbu protiv raka dojke.

Ključni je cilj ove humanitarne akcije podići svijest o važnosti redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti, a želja je da akcija dodatno odjekne i među mlađim ženama, u 20-im i 30-im godinama, koje su manje informirane ali, nažalost, također unutar rizične skupine.

Raste broj mlađih oboljelih

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena, a ta zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina u Hrvatskoj je u stalnom porastu. Najviše oboljelih je u skupini između 50 i 69 godina, dok je vodeći uzrok smrti u dobi od 35 do 45.

Zajedničkom kampanjom Labuda i Europa Donne Hrvatska želi se naglasiti važnost pravovremenih pregleda jer rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem budući da se više od 90 % žena s rakom dojke može izliječiti ukoliko se rak otkrije dovoljno rano.

"Tvrtka Labud suradnjom s udrugom Europa Donna Hrvatska u akciji 'Samo za nju' primarno želi doprinijeti osvještavanju važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke, najčešće maligne bolesti kod žena u Hrvatskoj. Apel je to svim djevojkama i ženama da se informiraju, nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk i/ili mamografske preglede. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od 90 posto bolesnica s rakom dojke može se izliječiti ako se dijagnoza bolesti postavi u ranom stadiju. Redovitim pregledom, koji uključuje samopregled, mamografiju i ultrazvučni pregled dojki, rak dojke može se otkriti u ranom stadiju, kada su izgledi za izlječenje mnogo veći. Naš apel se jasno očituje i u glavnoj poruci kampanje: Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu." izjavila je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.

Važno je reagirati na vrijeme

Europa Donna Hrvatska skraćeni je naziv humanitarne udruge Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna, čije su temeljne djelatnosti borba protiv raka dojke i promicanje kvalitete liječenja spomenute bolesti. Kontinuirano je osvještavanje i upozoravanje žena na važnost prevencije i odlazak na preglede prepoznato i u segmentu društveno odgovornog poslovanja tvrtke Labud, a plemenita će nakana ove humanitarne akcije, uz simbolično doniranje od 50 lipa udruzi Europa Donna, biti ostvarena ako se njome potakne žene na edukaciju, samopreglede, kao i odlazak na specijalističke liječničke preglede. Na stranicama udruge Europa Donna Hrvatska možete se detaljnije informirati, a za sve informacije se možete obratiti i vašem liječniku. Svaki dan je pravo vrijeme za pregled, napravite vaš pregled već danas.

Čarli "Samo za nju" u ruhu svježe, zrele šumske jagode na policama ćete, osim po istančanoj crvenoj boji, prepoznati i po ilustraciji roze trakice, univerzalnog znaka solidarnosti s oboljelima.


Promo

Linker
24. studeni 2024 12:39