PRESS
Bravo za Le Prase

Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša

Kako bi svi posjetitelji osjetili duh starih vremena, proučili kak' su se kupali naši stari i kak' se u Zagrebu živjelo u ona, znate, "bolja" vremena, pobrinuo se tim scenografa - kreativni dvojac Le Prase koji baš niti jedan detalj nije prepustio slučajnosti.

Ljeto kod Matoša, festival ljeta i dobrih vibracija na Gornjem gradu, polako se približava kraju, ali i dalje broji dovoljno dana i prilika za jedinstvene razglednice Zagreba i foto trenutaka za dijeljenje na društvenim mrežama.

Jer Ljeto kod Matoša osvaja posebnom atmosferom i pričom ispričanom kroz maštovitu i posebnu scenografiju koja oživljava vremena u koja bi se Zagrepčani rado vratili.

Dani provedeni na savskom kupalištu, bilo u kupanju ili "ribičiji", nazdravljanje tzv. škropecima na šanku, plesnjaci na terasama pod zvijezdama… dijelovi su nekog drugog, romantičnog života, onog kojeg poznajemo iz filmova i priča naših djedova i baka. A upravo ta retro-starozagrebačka atmosfera s autentičnim rekvizitima starima i do sedam desetljeća već drugu godinu privlači sve generacije na Gornji grad.

Kako bi svi posjetitelji osjetili duh starih vremena, proučili kak' su se kupali naši stari i kak' se u Zagrebu živjelo u ona, znate, "bolja" vremena, pobrinuo se tim scenografa - kreativni dvojac Le Prase koji baš niti jedan detalj nije prepustio slučajnosti te je mjesecima prije otvaranja manifestacije marljivo skupljao i restaurirao rekvizite.


Dojmljiv vremeplov

Gotovo svaki kutak Matoševe šetnice predstavlja djelić sretnih vremena i odličan mamac za objektiv. Krenete li tako od uspinjače (ili, kako je stari Zagrepčani zovu, zapinjače) prema dnu šetnice, dobrodošlicu će vam poželjeti već poznati starozagrebački drveni prozor s cvijećem, foto-point po kojemu je Ljeto kod Matoša postalo prepoznatljivo, a tijekom prošlogodišnje manifestacije i najfotografiranije mjesto u Zagrebu ljeti.

PRESS
Neka mjesta u gradu su doista ljepša od drugih.

Tu je i starinski bicikl, upravo onakav kakav se viđalo na zagrebačkom asfaltu i "šoderu" prije 40-i-više godina, pozornica uređena kao nekadašnja "gostionica", zatim ležaljke, suncobrani i stara drvena kabina za presvlačenje na velikom molu koje podsjeća na savsko kupalište. Uređen je i kutak za popularnu ribičiju s autentičnim starinskim štapovima, kutijama i košarama s gablecom, baš kao i nekadašnji dnevni boravak prepun lončanica - dvije retro fotelje i ormarići s rekvizitima kao što je starinski radio i "vekerica". Djeci je posebno atraktivna velika drvena ljuljačka za dvoje kojoj ne odolijevaju ni stariji.

S posebnom su pažnjom uređeni i ugostiteljski punktovi - sedam drvenih kućica u bojama ljeta na Savi iz kojih prolaznike mame mirisi fritula, tortilja, krumpirića i ostalih ljetnih snackova.

Stari šeširi, štikle, torbice, tenisice, cipele, disko role, stare šeflje i pribor za jelo, uramljene stare obiteljske fotografije, retro oglasi, duhovite poruke na drvenim pločama, limenke i košare prate posjetitelje na svakom koraku pa čak i kada podignu pogled.


Vidio je cijeli svijet

Dio rekvizita, naime, obješen je duž Matoševog dijela Strossmayerovog šetališta te zajedno sa stotinu žaruljica noću stvara poseban ugođaj i još jednu priliku za nove fotografije.

PRESS
Zar nije za razglednicu!?

Šetnja scenografijom završava na dnu šetnice kojeg krase veliki viseći okviri kroz koje pogled puca na najpoznatije i turistima najatraktivnije vizure Zagreba - katedralu i Kaptol. To je ujedno i mjesto gdje je ovih dana najveća gužva - svi žele svoju fotografiju u okviru sa Zagrebom u pozadini. Upravo je jedna takva fotografija prošli tjedan obišla svijet zahvaljujući japanskom gostu. Yuya Matsuo, poznati bloger koji ima više od 350.000 pratitelja na društvenim mrežama, nije odolio Matoševim okvirima - njegova je Instagram fotografija u dva dana prikupila više od 6000 "lajkova" te niz pohvalnih komentara, što su prenijeli i neki naši mediji. A to predstavlja posebno priznanje maštovitom uređenju najzagrebačkijeg ljetnog festivala.

Linker
24. studeni 2024 11:58